Torsdag

Efter man lämnat lill skrutt på dagis, har jag varit iväg till den gamla lägenheten och fortsatt med att städa ut den :) Är snart klar med hela köket och alla dessa skåp luckor :P Åkte hem igen vid 12 då min nya mästerkock hade lagat underbar god mat!! Är det den samma som alltid brukade laga makaroner och korv?? jaja jag klagar inte. Jag passar på att njuta så länge hans inspiration flödar ;)

Snart iväg till  jobbet, sen hem igen och STÄDA - roligt värre ;) Vet inte om jag kommer hinna med fotbollsträningen sen ikväll.. Måste få iordning här hemma och därborta i gamla lägenheten.. Sen måste jag skriva färdigt min affärsplan & Budget. Det ska lämnas in i morgon. Ska även ringa till Kaj på Säkra och kolla upp lite försäkringar. Mycket man ska hinna med på liten tid..

1. Skriva affärsplan + budget
2. Momsregistrera mig som företagare
3. Anmäla mig till skatteverket
4. Ringa Kaj på Säkra
5. Ringa frisörföretagarna


sånt som ska göras i huset:

1. tapetsera färdigt hallen
2. sätta upp hyllor i Sveas rum
3. Tvätta kvarvarande fönster
4. Foga kaklet vid vedkamin


och det ska jag bli klar med den här veckan helst!   

Åh jag längtar tills den 15e november då jag ska börja i Kristinehamn! Så mycket man ska hinna lära sig på den nya salongen. och lyckas locka nya kunder. Spännande! Ska bli riktigt härligt med nya utmaningar =)



Bjuder på en bild där man håller på att plocka in lite kläder i det nya sovrummet ^^

Fikar lite med Niklas på Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0