Ny Start!

ett halvår senare känns det som =)
jahopp, hur ska man summera den senaste tiden med lite korta drag? JO!


Svea går numera på dagis

Vi kom trea i serien med fotbollen

Vi har flyttat in i vårat hus <3

jag har börjat jobba

jag ska sluta på Sköna Rum - känns riktigt bra!

jag ska bli min egen fast i Kristinehamn på Salong Agaton - börjar den 15 november om alla papper blir klara:)


Så nu ska jag bli lite bättre med att blogga igen, tror dock på att starta en ny blogg - nystart helt enkelt! Ni får mer än gärna kolla in salongens egna hemsida på   www.salongagaton.se    för där kommer jag att vara i den närmaste framtiden :)  

Nu ska jag gå upp till mina älskade älsklingar som sussar gott i våran nya säng, ha de gott!!




En trött liten Svea med ett fult blåmärke,, inte alltid bra att vara klätter apa och riva ner lampor...

myser i sängen

 

sallad är gott! :D

 


Kommentarer
Postat av: Karin

^h va roligt!

Grattis till nya jobbet!!!

2010-10-20 @ 18:21:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0