Måndag

Idag har jag bokat in lite möten under veckan.
Onsdag - 8.30 träffa Lars- Olof på nyföretagaercentrum i Kga
Torsdag - 9.00 träffa Kaj Eriksson på SÄKRA i Kristinehamn

Och föräldra mötet imorgon kl 18.30 kan inte jag gå på =( Första föräldramötet och jag kan inte gå dit! Men Niklas får gå istället och hoppas han kan återberätta för mig vad som sägs imorgon.. Anledningen till att jag inte kan komma imorgon är för jag ska ta chansen och få träffa lite nya kunder imorgon på våran kundkväll på Agaton :) Se om jag hinner mad att ta lite bilder så kan ni få se :)

idag efter jobbet åkte vi in till Örebro och jag passade på att köpa några tröjor som jag kan jobba i sen. Vi får välja kläder själva, men ska ha svart uptill så vi blir lite enhetliga iaf. Tror de kan bli bra!

Jag & Svea



I huset har niklas svetsat färdigt rören till vedkaminen, så igår premiär eldade vi här hemma och gud vad underbart varmt & mysigt det blev! Så mysigt att höra hur det sprakar i elden och känna hur värmen sprider sig i huset. I lägenheten är jag nästan helt klar nu! Städat och skrubbat som bara den igår! tror aldrig det har varit så rent som det är där nu ;) Nu är det bara detta som ska göras:
tvätta 2 fönster
dammsuga & skura golven
göra rent frysen
diska plåtarna till ugnen

Sen är det ÄNTLIGEN klart!! Lite jobbigt att både städa hela huset själv och sen hela lägenheten helt själv.. Men de är tur att man är envis :)

Nu ska jag gå & lägga mig så jag är utvilad och fräsch inför morgondagen :D ska bli riktigt spännande!!


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0