Lördag

idag tog hela familjen en välbehövlig sovmorgon! Svea sov hela natten i sitt egna rum. Vaknade vid sju och fick komma in och lägga sig hos oss. Så mysigt!!
Klockan 12.45 var det dags för samling inför dömningen idag. Topp match mellan KB - Åtorp vilka som skulle kvala in i division 4. Jag var assisterande på den bortre sidan av planen, vilken även var helt igen frostad! Så det var inte lätt att springa där då man bara gled om man sprang för snabbt. Så den första halvleken hade jag lite svårt att följa med backlinjen, men det gick lättare efter halva, då sidan hade värmts upp lite till. KB utklassade Åtorp i dagens möte och vann med 5-1! Bra jobbat!

Resten av dagen har jag bara njutit tillsammans med min lilla sessa och tagit det lugnt. Nu ska vi äta lite kvällsmat sen är det dags för sängenför hennes del. Så kan jag passa på att plocka lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0