Längtar!

Ska bli så roligt att få börja i Kristinehamn! Och jag hoppas att så många som möjligt av mina gamla kunder vill komma dit till mig  =)
nu har jag iaf registrerat företaget mm och ordnat med alla papper som hör till. Nu väntar jag bara på att få de registrerat så jag kan boka tid med banken för att ordna ett företagskonto.
Är på jakt efter en ny sax då jag inte får behålla min längre nu när jag byter salong =( så frågan är om jag ska köpa en likadan eller en som är liite spetsigare framtill.. Men det är inte billigt med saxar.. en 4 - 5 tusen lär man räkna med.. Med momsen.

I helgen blev det ett spontan besök i Ullared med älsklingen. Hör och häpna - det var Niklas ìde :D haha så blev en hel del inhandlat. Många extra ytterkläder till Svea så hon har lite slit & släng på dagis. Perfekt
På söndan var jag & Svea på 60 års galej i filipstad och åt lite gott. Svea hade fullt upp att leka med alla spännande saker som fanns där. Det är så kul att se hur hon springer runt och leker, pratar och skrattar. Det gör mig alldeles varm i hjärtat!

I förmiddags innan jobbet bakade jag en hallon smulpaj som  jag & Niklas mumsade på. Smakar extra gott när man hade jobbat med dräneringsrörenutanför vårat hus hela förmiddagen. Så det var vi värda!

Och förut smälte verkligen mitt hjärta totalt! Jag hade ganska nyligen kommit hem från jobbet och Svea utropar "Mamma!" rusar fram och slänger sig i min famn, kramar om mig och ger mig en stor puss! Finns det något som är lika underbart?? Åh vad glad jag blev, min lilla plutta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0