Fredag

Imorse var jag iväg för att kika på salong Hårmodets lokal. Även fast jag har bestämt mig för Kristinehamn vill man ändå fortsätta att hålla ögon och öron öppna för fler möjligheter :) Salongen kändes helt klart väldigt gammalmodig men skulle kunna göras väldigt fin! Men drömmen om eget lever vidare och jag fortsätter att satsa stenhårt på Salong Agaton. Hade besök av min "chef" (henne jag ska hyra stol utav) här hemma i huset i förmiddags. Bjöd på lite äppelpaj och jag fick lite praktiska råd med alla papper som ska göras. Ska även skriva ner ett mail om mig själv som ska användas som broshyr på salongen för att presentera mig som person. Roligt!

På tisdag ska vi även ha en kundkväll på salongen tillsammans med 2 andra butiker. Blir ca 60 personer och vi ska göra hårmassage och ge styling tips på salongen och bjuda på lite vin & tilltugg. Så direkt efter jag slutat på Sköna rum åker jag bort till Agaton och försöker göra mitt bästa! Undrar vad man ska ha på sig??

Nu ligger min lilla sessa och sover gott i soffan. Hon är så underbart söt när hon sover!! (ja annars oxå såklart) Men det är något speciellt när de små sover.

Ska ta och fila lite på min presentation så den blir duglig ;) Ha en fortsatt trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0