yes!

det var värt att hoppas! Idag lös ljuset och hoppet i mitt ansikte och åter igen har man fått nya krafter! Härligt!!
Tidigare idag var vi på BVC, och jag hade velat att lillskrutt skulle ha gått upp i vikt, men det hade hon dessvärre inte.. 7,6 kilo väger hon fortfarande.. Men de kan vara för att hon varit lös i magen i 1 1/2 veckas tid och rör på sig hela tiden när hon är vaken. Skulle tydligen inte oroa mig än så länge. Hon växer på längde som hon ska och det är huvudsaken.. Men måste erkänna att jag saknar min lilla knubbis :)



Vi har hunnit med att myst på stan och ätit lite glass - inte helt fel ! Efter det blev det promme ner till näset och matade fåglarna med lite bröd. Dagen goda gärning :P Och nu ligger Svea och sover gott och jag håller på att samla ihop en del papper och sorterar lite grann. sen ska jag iväg och döma. Lite små pirrig är jag för de, då jag bara har dömt som huvud domare 1 gång i år, de andra gånger som AD. Så är väl lite ringrostig kanske? Men det ska de bli ändring på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0