ny slingad!

Skönt, för det behövdes verkligen! Såg ut som skrutt i håret med en extrem utväxt å slitna toppar men nu har jag lite sommar fräsht hår igen! Får se om jag ska sätta i lite löshår snart igen,,  älskar att ha långt hår.
Vilket härligt väder det har varit idag! Ute nästan hela dagen, tror till och med att bleka jag har fått lite färg på mig :D åh jag längtar tills imorgon då vi får se om våra önskningar går i uppfyllelse ^^ Skulle vara så mysigt om det blir så!


Härligt nu om dagarna när man kan äta frukost ute på altan, det känns inte helt fel. Känna solen värma en i nacken.. gott...

ja just de, nu har jag gjort riktigt krull i Niklas hår :D :D hahahaha men det blev inte så tokigt som jag trodde. Visst, jag vek mig av skratt och fick knappt någon luft för att jag skratta så när vi hade tagit ut spolarna och innan vi hade torkat till det. Såg ut som han hade fullt med små krulliga gris svansar i hela huvudet :D  Men roligt att han vågar testa lite nya saker hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0