fotbolls träning nr 1!

är nu avklarad!! HAr knappt dribblat eller tränat med boll på ca 6 år, men nu äntligen är  det gjort!! Och jag har fått mer smak mina vänner -oj oj oj vad det ska spelas fotboll i sommar!
Det blev nämligen ingen träning i tisdags. För det krockade med löptestet med domarklubben, och det gjorde mig skitnervös först! Jag går och är helt inställd på att träna fotboll hela dagen, sen ringar de från KFDK och frågar om jag kommer på löptestet som är vid nobel kl 19.00.. Och det är precis 3 veckor sen jag opererade mig, och jag får fortfarande inte anstränga mig för mycket, men kan ändå börja att träna.. Så det vara bara att meddela att man kommer. Kände mig inte alls förberedd.. Men Emelie följde med och coachade mig hehe och sprnag med mig när det var långdistansen och peppade mig på kort distansen. Det hjälpte ;D Klarade testet galant!! Så nu är det bara att forsätta med dömningen igen - härligt!!


Med fotbollen drar igång ordentligt haha imorgon är det dags för lagfest, och man får chans att lära känna tjejerna lite bättre :) Jag är så otroligt dålig på att komma ihåg namn, så usch ! men ska ge mig fasiken att lära mig de flesta så snart det går :D
På lördag ska jag döma vid nobel och på söndag ska jag spela match! ja ni hörde rätt, jag Caroline som endast varit med och tränat en gång i detta lag ska spela match! haha få se hur det går... Men det ska bli grymt kul att bara få vara med. Sen får man se hur man lyckas.  Ser fram emot det iaf!



Ikväll efter fotbollen blev det grillat med Martin & Elin. Åh gud vad gott det var med grillat efter man hade tränat Mmmm! Kollade på Gladiator på 6:an, sjukt längesen man såg den filmen nu.. Men fortfarande lika bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0