förbannade kossa!

det där gjorde du enbart för att vara jävlig!!! Fy f**n.... vad tusan spelar det för roll???  Ibland önskar jag att karman ska ge dig en redig käftsmäll.  Eller någon som vågar sägar STOPP OCH BELÄGG. Prata lite vett.. Få dig att inse hur mycket du har sårat mig de senaste åren.. Men för falska personer som dig kanske det inte spelar någon roll? Dra på ett leende, var hur underbart snäll mot alla du möter och även mot mig, så kan du nog fortsätta länge innan någon får grepp om hur du kan vara. Men jag har genomskådat dig, tro inte annat.. Ena halvan av dig tycker jag extremt mycket om men den andra är inte ens värd att pissa på.......
Det är inte så förbannat svårt att lösa vissa saker - om man vill! Men du tycker kanske inte att det är ditt problem? Men jag kan berätta för dig, att det leder till ditt problem med, vare sig du vill eller inte!


 

Grr......

 

 

ursäkta mig.. Men idag är jag inte nå vidare glad..

 

Kan säga att träningen var mer än nödvändig ikväll :) Körde slut på mig nästan redan på det första varvet på easy line, gick på ren vilja och envishet andra varvet. Kan lova att svetten RANN.. :)

Fick en underbar ljuvlig räkning på passaten idag från när vi lämnade in topplocket på lagning.. Endast 10.000kr

Jag som var överlycklig att vi kanske skulle åka utomlands här snart när det skulle passa. Min kropp och själ behöver det. Men nej, varför ha roligt för pengarna när man kan lägga största delen på biljävlar hela tiden? Om inte det var nog så ska audin lagas snart den med, bromsarna börjar ge sig där bak,, kul, jävligt kul! Och när det är fixat ska väl karln börja med helvetes chevan igen? Ja ni vet den där bilen han "bara" skulle sänka men blev rena rama renoveringsobjektet som nästan gjorde att vi gick skilda vägar för över 2 år sen.. För den har han nämligen inte blivit klar med min älskade sambo :)

 

Så där såg den ut först, tror jag iaf ;)

 

och så såg den ut ett tag när den var lite utplockad :P

 

NU tror jag den ser ut nått sån här

 

Men jag är glad att han kan fixa med bilar, för jag har verkligen NOLL intresse eller förståelse vad gäller bilar. De ska man bara sätta sig i, sätta i nyckeln och rulla iväg. Inte krångel, inget tjafs. Helst skulle bensinen vara gratis oxå. Jag skulle inte klaga om jag säger så :)

Men när vi säljer audin och Chevan kommer jag få tacka älsklingen ändå för allt jobb han har lagt ner. för oavsett vad jag tycker, så är han jäkligt duktig!

 

Imorgon håller jag tummarna för att turen ska ha vänt och står med öppna armar och tar emot mig och älsklingen! För man får väl fortsätta hoppas?? Kan även passa på att hoppas att det går bra på matchen som jag ska döma imorgon oxå. Match mellan Bråten 2 och Rävåsen 2. Och på fredag efter jobbet ska jag döma Degerfors - Arvika vid Stora Valla. Hoppas även där att jag inte blir allt för försenad från jobbet.. Men de ska bli kul! Nu blir det sängdags för min del. Viktig dag imorgon?

Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0