du milde!

problemet börjar på att bli ett faktum.... usch.....



inte nog med det,,, lill skrutt vill INTE somna tidigare än 23.00 på kvällarna! Förlorar mycket egen tid som har gjort att man har  haft alla krafter i hela världen att leka världens bästa mamma med,, men mina krafter behöver en reload! Imorgon blir det premiär för min första fotbolls tränin på ca 6 år! Det ni!! Äntligen kan jag börja träna! Så ska jag boka lite pass på lagret oxå, för nu får jag juh anstränga mig igen, tack & bock!
jovisst, imorgon 18.30 ser ni mig springandes vid stråvallen, ska bli gött!! Såg på i lördags när vi vann mot Bråten, och en seger bättrade bara på mitt sug efter fotbollen! Ska försöka vara med på så många träningar i mån det går med lillskrutt :) och självklart matcherna, dessa underbara svettiga matcherna - here I come! Nu ska jag inte bara vara en domar jävel som får värma upp själv på kanten.. Nu får jag vara en i klumpen att peppade tjejer som vill ha segerns sötma i munnen! Grymt kul ska det bli!!



till helgen ska jag dömma igen! Kb - Ik franke, ett örebro lag tror jag mig minnas? då som AD 1. så imorgon blir det att köpa nya fotbolls dojjor, det kommer att behövas denna sommar då den kommer innehålla så mycket fotboll - som jag har längtat!!!! MÅste komma ihåg och ringa till kontaktmannen Bengt imorgon,, för ska döma mitt lag den 16e och det är väl inte så populärt skulle jag tro haha Även fast jag inte tror att jag skulle göra någon skillnad på domarinsatsen, så finns det andra som säkert skulle tro de :)


i fredags innan jobbet var jag & Svea i badhuset och lekte i vattnet! Oj vad skoj hon tycker att det är, de sista  20 min så var vi själva i den lilla bassängen :) Så mysigt att hitta på saker med Svea. Vi har många många roliga år framför oss!!! <3



Imorgon blir de babycafèt på fm, sen en liten shopping tur på stan, Sen hem och ringa massa samtal och fixa lite,, äta lite mat och senare iväg och träna - lovely!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0