bjuder på bilder från idag!

Kryper runt på gräsmattan hemma :)

 

 

Kryper ifrån mig i väldig fart! :D

 

klappar kissen lite

 

Trots att gräset är mycket mjukare, så var det ändå asfalten och alla små stenar som lockade.. Antagligen roligare att stoppa i munnen än några gräs strån :P Men det tyckte inte mamma om!

 

 

Roligt att stå vid verandan och titta på de som går och cyklar förbi.

roligast är det om man får syn på något djur

 

Skruttans nya "häng"

 

 

 

Och så här glad kan man vara innan man ska gå och lägga sig

 

Det är fullt med bus i tösens ögon!!

 

 

de där bordet älskar hon att krypa runt i, kryper upp och ner hela tiden. Alltid med ett stort leende på hennes små läppar. Finns inga ord som räcker till att beskriva hur mycket jag älskar henne!

 

Lill rumpan min!!

 

 

 

Ja, det är allt ni får av mig idag.. har ingen större skriv lust.

Thats it!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0