åh vad jag är dålig på att uppdatera den här bloggen!!!

Lusten faller liksom inte in..  Finns ganska mycket som jag skulle kunna skriva om, bland annat hur det går med fotbollen, stäckningen i låret, min infekterade fot från skavsåret, matcher man håller på och dömer, folk man klipper, dagar man jobbar, all träning man kör på nu, Sveas bravader! Ja mycket finns det att skriva om. OM man har lust! Och för tillfället har jag inte det. För når solen får för sig att titta fram och värma lilla Karlskoga befinner våran lilla familj ute i stugan och bara njuter av dagarna. De regniga dagarna som den här får man hitta på  annat skoj. Igår har jag & myspysan varit på baby Cafèt där hon blev väldigt förtjust i en liten docka. hon pussade och slickade henne ett flertal gånger i ansiktet =)




Nu blir det iväg till lagret där ett antal timmar spenderas om veckorna :)  Måste erkänna att jag börjar tycka om min rygg igen när den börjar på att bli lite tränad, för det får man väl skryta om?? :D

work that boooody!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0