sitta still? Nej inget för mig!

idag var det åter dags med babycafè besök igen och det var jag inte ensam om att tänka,, lite mer än 20 mammor hade samma tanke i huvudet, så det var ganska fullt med massa barnvagnar :) efter den lilla sångstunden var Svea på härlig lek humör! Och vad mycket mer det fanns att upptäcka nu när man hade lärt sig att krypa och ställa sig upp i nästintill allt :) Hon såg att lite mallig ut när hon stod där och hämtade de leksakerna hon ville ha, medans de andra gullungarna låg tittandes på mage :) Säger bara det    -    uuuhh vad fort de går! (tant varning på g?? )



från en liten hjälplös Svea till en busfia med glimten i ögat!






idag lyckades lillskrutt äta lite mer och jag har väl aldrig varit lyckligare av att se en liten bebis äta mat? haha sen har jag suttit ute i solen och läst bok riktigt mys ! Invirad i en varm filt och en kopp choklad nära till hands. Det var inte helt fel! Svea sov i vagnen och katten kom lite då och då och kröp ihop i min famn.


när vi hade myst färdigt uta blev det en snabb tripp till örebro.. Niklas skulle till USÖ igen och vi kunde lika gärna följa med än att sitta och uggla hemma. Nu ska ja göra iordning något att äta så man orkar med ett träningspass sen! Funderar på att boka combat på torsdag, ska även köra easy line killer då men funderar om man orkar köra combat innan? Man har juh iaf över en timme att återhämta sig på.. jaja får fundera på det tills ikväll.. Niklas gillade inte idèn, men det kanske var för att jag blir borta så länge?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0