packat å klart!

Imorgon tar jag & Svea tåget upp till Gävle, hem till morfar :) Vi får låna morbrors Eriks rum (eller ja, det är juh mitt gamla, så är det han som lånar från mig? tihi) SÅ pappa och MIa har varit snälla att röjt undan alla små leksaker då min lilla stumpa är en paddare att hitta allt smått som går att få in i den där söta lilla munnen!

 

pappa har även fixat med barnstol så jag slipper dra med det på tåget imorgon, räcker nog som det är..

Stora skötväskan

Min väska med alla frisör och klipp grejer

den stora väskan med allt annat nödvändigt

 

måste hinna med att köpa en tandborste till Svea imorgon innan vi åker då hennes är på vift,, vet inte var den kan vara!

 

 

 

idag har vi hunnit med öppna förskolan på morgonen, alltid lika kul att se hur alla underbara småttingarna växer och utvecklas!   Efter det skulle jag vara hurtig och måla köksbordet vitt hade jag tänkt men hade inga penslar.. det får helt enkelt vänta tills efter Gävle vistelsen.

Hann med att tvätta en hel del istället, behövdes göra det med.

Och ett efterlängtat combat pass blev avklarat ikväll, kunde köra på riktigt hårt ikväll - härligt!!

 

efter det kom Emelie hit och jag bjöd på lite mat och hon hjälpte mig med min utväxt.. Men slitet hår som jag har så var det en hel del som rasa.. jaja det växer ut det med! Skönt att bli av med utväxten ändå.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0