mina ben..

är väldigt sega just nu.. är nog ända från i torsdags känns det som haha killer passet var inte att leka med, sen promenad fredan, dömde i lördags, sen en promenad till Emelie borta vid sandviken på kvällen, över en 2 timmars promenad idag + en kort kvällspromenad... Inte undra på att man är stel nu! ;)
Ska dock träna dubbla pass imorgon,, får se hur det går, ska köra först ett easy line pass och efter det lite pump! Får väl ta det lugnt med benen. Men får passa på att träna lite extra mycket nu innan Niklas börjar jobba..


Jag börjar längta tills PÅSK!! :D Charlotte kommer hem och en första utgång med alkohol väntar! gissa om jag känner mig laddad?? Kommer inte behöva lägga mycket pengar på något att dricka den kvällen då det var över 1 1/2 år sedan jag drack sist,, räcker väl med 2-3 cider så ligger jag ner sen? hehe
Niklas tycker oxå att det ska bli roligt att jag tar mig ut lite, så det känns bra, han får ta en myskväll med Svea istället och det är inte helt fel de! det har man blivit bortskämd med :) Min lilla snutta & Jag!
Är lite sugen att sätta i lite löshår till dess med,, men det återstår att se. Först måste jag göra något åt utväxten!!
Nej till påsk ska de återupplevas gamla party minnen med kära Charlotte! Åh vad mycket skoj vi har haft!! :D



Här kommer lite bilder från våran nyktra utgång i januari :P

 

 

 

 

 

Underbara!!

 

 

 

 

Nu är det väl dags för sängen,, ska ner på stan och fixa med lite små saker imorgon,, Niklas ska väl till garaget antar jag,, han börjar på att bli klar med sin bil nu som han hållt på med såå länge,, åh ingen blir väl gladare när den blir klar än mig! haha så mycket tjafs det har varit pga den där bilen.. oj oj oj.. Men nu börjar jag att se en ände på det hela och jag njuter ända ner till tårna!

 

Älskar dig min tok frans !

 

 

Btw,, hur kunde Anna vinna igår?? Visst hon var inte dålig,, men jag höll tummen för Fakir!! OCh Eric med låten Mnboy hade ett bra upptempo och bra show,, han vinner nog många små flickors hjärtan ;) Vet att lillasyster är helt "kär" i honom =)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0