önskar



jag önskar att jag kunde trolla!!!!! så det så.




för då skulle jag trolla bort mina förbannade fula bristningar och skicka bort dom dit solen inte skiner!
att magen har lite bristningar skiter jag fullständigt i, jag har juh fött barn för tusan! Men att tveka att man kommer någonsin kunna visa sig i bikini igen känns jobbigt! bikini med shorts,, mitt nya badmode.. :)

nej men efter att man har fött färdigt (nu låter de som att jag har planerat att föda fram ett helt fotbolls lag men så är inte fallet! ) och jag stör mig lika mycket på det enormt fula äckliga bristningarna blir det nog att spara undan till ett kirurgiskt ingrepp. Är införstådd att det aldrig går att ta bort dem helt, men dölja större delen utav det. Vad som helst för att minska synligheten av dem skulle göra mig lycklig!!

"Älska din kropp. Vad stolt över dig själv. Det ska synas att man har levt. Du är  vacker som du är!"

mjo jag tackar ja...

grunden gillar jag väl, men vill finslipa ytan, är det så fel att vilja göra det?





saknar min kropp lite... iaf magen och neråt :D
och rumpan.. varför uppskattade man inte den innan? Nu har den svikit mig och fått för sig att modet är platt rumpa..
vilken besvikelse!






Håller på att försöka få tag på min chef,, måste säga att jag inte kan jobba hela fredan den 23e april.. typiskt, första dagen man ska börja jobba så måste man ändra det. Egentligen ska jag väl inte jobba överhuvudtaget den dagen, men hade redan hunnit blivit inbokat lite. Ska nämligen opereras den 13e april, och de var väldigt noga med att jag var tvungen att ta det lugnt de närmsta 2 veckorna efter och inte lyfta tungt osv.. men 2 klippningar ska man väl klara av? hoppas chefen går med på det utan sura miner och klagandes över dålig planering.. jga kan inte hjälpa att en operationstid blev ledig just den dagen!
Se om Niklas fortfarande är sjukskkriven då annars får jag nog ta mig hem till Nordmark för att få lite extra hjälp med Svea :)

 

Gud vad jag älskar dig min töööös!

 

En 6 dagar gammal Svea på väg till Nordmark!

 

 

Du är mitt allt min lilla snöängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0