Jaaa!

Jag ser något gott, jag ser något underbart, nej det är inte Svea, nej det är inte niklas.. Det är ett glasspaket!! :D Niklas tog precis fram från frysen!! Äta nu? Hell yeah! Jag hoppas jag drömmer att jag springer ett maraton lopp eller något i sömnen ;)

Träningen gick bra idag med,, vad bra att jag hade bokat in 2 pass då jag ville träna mer efter easy line. Jag mår så mycket bättre efter man har kommit igång ordentligt med träningen! Det känns, det syns och jag njuter! :)

Idag kom mitt paket från Hm, men det var inte hela beställningen,
men 2 par skor (ett par vita tygskor å ett par leopard mönstrade ballerina)
en jeans kjol till lill skrutt
armband
örhängen

Längtar tills jag får mitt påslakanset som jag beställde, skönt med nytt!! Köpte ett med lite färg i, roligt att piffa upp. Men ska skicka tillbaka ballerina skorna, de var för stora. Så det får bli ett par i stl 37 istället. Ska göra min beställning på domarkläder imorgon. Behöver nya shorts, bag, träningsoverall, svart kortärmad domar tröja. Det får det bli!!

Ikväll var Svea riktigt mammig, följde efter mig när jag skulle gå och duscha efter träningen så Niklas fick hämta henne flera gånger, så ropade hon hela tiden mamamamamama på sitt gulliga sätt. Ibland kan hon säga mamma helt fel fritt men vet inte om det är verkligen MAMMA hon menar, jag hoppas det för det låter helt underbart att höra henne :D När jag kom ut från duschen hade hon hunnit bli förbannad på Niklas så när hon fick syn på mig sken hon upp och sträckte sig efter mig, fattade tag om ena bröstet på en gång och började att snutta innan jag ens hade kommit in i sovrummet med henne. :) Idag har hon inte fått bröstet på hela dagen, var bara imorse som hon brukar och sen nu på kvällen. Men det kändes i brösten att jag inte hade ammat lika mycket för uj vad de sprängde innan vi gick å la oss ;)





Nu ska jag gå å mysa lite med Niklas lite innan sängen kallar på oss. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kunde inte sagt det bättre själv! Sen om man dessutom inte vågar kommentara med sitt eget namn måste ju det betyda att man inte riktigt vet vad man pratar om?



Btw.. har de inte kvar spinningen på tl? : )

2010-03-22 @ 23:17:25
URL: http://ahmandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0