härligt!

nu är man lite lagomt mör i benen, körde pump igår å körde på idag på indoor walking. Körde så svetten bokstavligt rann ner från mina kinder ;D Imorgon ska jag testa MRL för första gången och se hur bra man lyckas med det! All träning för magen gillar vi!!

Jag å mina skrutt älsklingar tog en lunch på "Som hemma" Idag och efter det gick jag och lill skrutt på shoppingtur. Blev nya underkläder till mig och strumpor till tösen :) Så kom hennes söta strumpor från trumpette idag :)  och ett par strumpbyxor från Lundmyr med texten "Gullunge" på rumpan!



Svea har nästintill matvägrat i 5 dagar nu.. allt som ges met sked vill hon tydligen inte ha.. Börjar bli lite smått orolig.. Men huvudsaken är att hon får i sig lite ändå.. Hon äter väl tillslut när hon blir riktigt hungrig.. Hoppas jag.. hon satt och knaprade på rån och drack vatten idag på cefèt, sen har hon ätit ca 2 äppelbitar, 5 skedar gröt, 10 skedar mat idag.. Undrar om hon har fått nog med att alla ska dra i hennes tjocka goa kinder ;D hehe men bröstmjölk har gått ner iaf.. har försökt att undvika hela dagen så hon bara fått tutten på morgonen och kvällen i hopp att hon skulle äta mer vanlig mat, men icke sa nicke... Se hur länge hon ska fasta..


Imorgon blir det dags för babycafè igen! Vi var inte där förra veckan då vi tillbringade dagen i badhuset istället. Men nu blir det dit o ta en kopp kaffe å sjunga lite för de små ;)

Svea myser lite med skorpan




Kollade nyss genom fönstret,, åh shit va snö det har rasat ner från taket!!! Tur att vi hade ställt bilen snett framför husen annars hade den blivit tillbucklad av massa snö och is,, inte bra pga att vi har lånat mammas skruttbil till volvo (sorry mamma men gillar våran bil mer;) )

jaja nog om detta,, nu ska jag, nattuggla som man kan vara ibland,, käka lite,, ja jag vet.. Man ska inte äta så här sent på kvällen men jag är inte som alla andra! ha de fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0