tankar

det är jobbigt när man tänker tillbaka till tonåren.. Jag vill bokstavligen radera ett flertal minnen och händelser totalt!! När jag tänker tillbaka känner jag INTE igen den tjejen jag var då, Jag skäms....
Men som min underbara vän sa till mig; det är det som har hjälpt till att forma den du är nu,

Men tänk om man kunde gjort det på annat sätt. Sluppit att såra så  många människor, sluppit bli så otroligt sårad själv. Skulle vilja reda ut saker som folk tydligen tror hände, skulle vilja säga förlåt till de människor jag sårade, skulle vilja radera ut några människor ur mitt liv. Jag önskar att jag hade haft en  vuxen att stöttat mig emot. En vuxen opartisk person att talat med.. Usch vad jag har börjat tänkt tillbaka och jag AVSKYR det!!! Och ofta blir jag förbannad på de två som borde hjälpt mig ordentligt och  inte gjort det värre för mig. Det slutade bra tillslut..  men inte tack  vare dem. Och när det väl hände var allt redan förstört.  Redan för sent!   ÅH vad jag hatar att jag börjar minnas mer och mer. Saker jag hade lyckats låst in och trodde jag hade gjort av  med nyckeln. Icke..

fan...


Varför kommer alla mina minnen tillbaka nu för?? Varför mår jag dåligt av det som hände för 10 - 12 år sen?? 


jaja.. thats it..suck it up!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är just det som är livet - man blir sårad, sårar andra människor. Det är omöjligt att rymma från, men det viktigaste i sånna tillfällen är att komma till insikt och att man lär sig av misstagen. Vilket har gjort dig till den underbara människa du är idag :) You live and you learn.

2010-06-20 @ 15:17:47
URL: http://charlize.blogg.se/
Postat av: caroline

ja,, men tråkigt att man måste lära sig genom det dåliga sättet ibland :P

2010-07-08 @ 22:13:49
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0