De där med hus..

Kan vara riktigt svårt ibland. Igår var vi å kikade på ett här på gatan. Huset i sig var väldigt mysigt och fanns möjligheter att göra det riktigt fint nere i källaren. Men får man besök som är längre än mig å niklas får de gå böjda när de är där nere :/ Inte så kul kanske.. köket var mindre än vad vi har, men med riktigt snygga skåp och golv och ett stort skafferi man kan gå in i. Trädgården och "Sveas rum" älskade jag!  men summerar man allting så tror jag tyvärr nackdelarna vinner..
Inga ordentliga garderober - fast väldigt mycket förvaringsutrymmen!
Lågt i tak i källaren
man kände av viss fukt nere i källaren
uppvärmningen
ingen plats att ställa vissa möbler vi har
inget badkar - fast de skulle kunna ordnas
dusch nere i källaren
en pytte pytte liten toa på entrevåningen...
huset hade bara 3 sovrum, så blir vi fler snart är vi genast trångbodda igen.


Så imorgon ska vi iväg å kolla på ett nytt hus. I immertorp.. 5 km utanför stan... Lite tråkig då jag älskar läget här :D Men det var väldigt många som skulle på visningen så budgivningen kan bli väldigt hög om vi skulle vilja vara med. Nackdelen med de huset av bilderna att döma är väldigt liten tomt, svårt för gäster att parkera, ligger en bit bort. Men ska dit å kolla, känna hur det känns. Och tycker vi att det verkar okey så kan de räkna med oss i budgivningen! Skönt att man har de klart med bank osv så man har chansen att titta på hus utan att veta att de aldrig kommer att gå. Men nu är sånt fixat.. :D Sen är de bara att hoppas att Niklas kan återgå till jobbet inom en snar framtid. då han fortfarande är sjukskriven....

Åh det är så skönt nu, för lillskrutt kan somna i sin egen säng utan att man sitter brevid henne nu, få se om vi bara haft tur de senaste 3 nätterna eller om de kommer hålla i sig * Hoppas*

 

En gammal bild på mig å Svea när vi myser i soffan




För övrigt så känner jag mig helt slut i mina ben!!! tog rejält på dem igåt på fotbollsträningen, sen körde vi på med easy line i förmiddags och sen löpnig i ca 90 minuter.. Sätter sig fint de! Se hur man ska orka med ännu en fotbolls träning imorgon å sen ett killer pass på fredag? :D Nog fan ska jag få upp konditionen ordentligt! Dömingen idag gick fin fint! Kändes bra mycket bättre än när jag dömde rävåsen - bråten. Tjejerna tror jag oxå var nöjda med min insats. Men gjorde en miss vid en hörna. Men tyvärr kan man inte hinna med å se allt. Även fast det är mitt jobb. Tycker fortfarande de är roligt så jag kommer nog hålla på ett tag. att man får över 700 kr för att träna å blåsa i pipan är inte helt fel det heller ;) (och koncentrationen är på topp då, går inte att sjunka in i egna tankar då ine eller stå och grubbla över ett domslut alldeles för länge, för så kan det vara kört!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0