wohoo!

idag ska det ske!! Det vi har väntat LÄNGE på nu!!! GUd så härligt!!




Sen ikväll blir det fotbolls träning igen! Ska bli gött att komma iväg & träna. Även fast jag inte bara har suttit stillunder träningsuppehållet. Nej, jag har att varit i barkbanan och sprungit några varv, kört på träningslagret för att inte tappa allt för mycket ;)



Mamma klagade sist på mig att jag  såg  mager ut... Hmm inte den responsen jag vill ha ju!! Tränad- de vill jag se ut.. Mager - nej tack! Då jag inte försöker att eftersträva att se ut som en tunn sticka :P Och för er andra som tycker att man gått ner i vikt - ja det har jag,, och det känns härligt med tankepå att jag vägde 78 kilo vid den här tidpunkten förra året!  Men har aldrig hållt på med bantning! Och nu gör jag inget för att gå  ner i vikt. Tränar, men det är nog allt. Och det gör jag för att jag älskar det!!!
Och det känns skönt att kunna se sig i spegeln (med kläderna på) och trivas med sig själv! :)
SÅ sluta konstatera att man ser smalare ut tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0