PIP!

det blir att PIP iaf, tar med mig MIn älskade Charlotte då  Niklas inte var i party humören.. Om han inte hinner ändra sig tills imorgon vill säga, men de är tveksamt.. Så imorgon blir de partaj! ska dock döma på lördag, men inte förrän kl 16. Så de ska nog gå bra. Sen Söndag ska vi spela match, så då ska jag nog inte dricka på lördan,, iaf inte så mycket ^^ Matchen är inte förrän på kvällen, så skulle de slinka ner en cider eller 2 så tror jag inte att världen går under för det.  Niklas är helt underbar spm erbjuder sig att vara hemma med våran lilla ögonsten så man  kan få komma ut lite. Och är det något är jag bara ett samtal bort.

Tycker att solen kan få titta fram de närmsta dagarna, man blir lite piggare än när det är sånt här tråk väder!


ska nog ta mig en jogging tur i regnet sen,, så har man fått någon form av träning idag, då våran fotbollsträning blev inställd.. Jag känner att de behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0