Mr & Mrs husägare :D

då var det skrivet och klart! Vi har nu ÄNTLIGEN blivit husägare!! vi ska rusta upp huset lite innan vi flyttar dit, så flytten blir i september. Så slipper vi för många hyror på en gång .

Åh jag bara längtar tills vi får nyklarna och kan börja göra iordning i huset. Så jävla underbart!!!!


Och idag jobbade jag heldag på salongen - jätte kul! och bara mina gamla stammisar,  så goa de är!!

På lunchen kilade jag iväg till BVC där Svea skulle vaccineras.  Och de där sprutorna tycker hon inte om!! Blev jätte ledsen när Jeanette stack henne i låret. Och när Jeanette skulle komma fram och sätta på ett plåster,  började Svea klättra på mig och ville  därifrån. Rädd för att få en tillspruta.. lill skruttan min..



Efter jobbet tog jag & svea en sväng förbi Anneli där Svea  fick plaska runt med fötterna i poolen, hoppa studsmatta och sparka lite boll.- trots att hon var jätte trött! Och jag fick lite potatis & morötter från deras grönsaksland =)

Imorgon kväll vankas lagfest ihop med herrlaget. Så jag håller tummen för fint väder!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0