*I N S P I R A T I O N*

ja som vanligt nu vid sommar tid är det väldigt dåligt med inlägg i den här bloggen.. men så ärdet.. Vi är fortfarande i full gång å kikar på hus då vi inte fått dem vi budat på än....  men nu ärdetett nytt på g som jag håller tummarna för.  Dock är det mer att göra på de här huset än några av de andra, men tror det kan bli jäkligt fint!

Och det jag längtar mest efter är att få inreda Sveas rum! finns så mycket fina barnrum så oj oj oj! Men jag är ganska säker på hur jag vill ha de  i hennes framtida rum ^^.  Lite ljusrosa på väggarna, en fototapet, en del av väggen med grriffel färg (så man kan måla direkt på väggen) och de flesta möblerna i vitt och sedan saker och detaljer i rosa och turkost.. Det kanske  kan vara något? här  kommer lite fina inspirations bilder till barnrummet!

 

 

 

 

En sån här sittpuff ska inhandlas snart iaf och en i cerise! Finns att köpa på mio!

 

Den här randiga är lite snygg med, men går nog inte i stil med de andra..

 

Vet inte om man ska köpa "vanliga" stolar och måla dem  själv i vitt eller lyxa till de med de här:

 

 

Otroligt söta bokstöd!

 

Matchande ram

 

Snygg lampa och ha till "eventuella myshörnan"

haha

annars den här är¨ju ganska söt:

en av alternativen till fotoväggen,, men lutar nog kanske mer åt den andra.. Fast det vet man inte förrän man vet dels vilket hus det blir och hur rummet ser ut :D men än så länge i  mina tanker är det något sånt här jag är ute efter

 

 

fin leksaksförvaring,, finns på www.ellos.se

åh jag älskar den här vagnen!

 

mer princess saker, finns på de flesta nätbutiker som har barninredning

 

Coola hyllor :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0