1 ÅR!!!!!!!!!! :D

för de är ingen vanlig dag, nej för det är Sveas födelsedag - HUrra hurra hurra!!!!  Åh min lilla skrutt fyller 1 år idag!! <3 tänk vad tiden går fort!!
Så idag har de varit kalas 3ggr om!! Och hon har fått öppnat en hel del paket och verkat hel nöjd!! SÅ kul att se henne  när hon försöker öppna paketen ^^ och när hon letar i kartongerna som blev över om de va någotmer i haha så söt hon är!!

Hemma gjord Hello Kitty tårta blev det, och bullar, muffins, kakor, chokladbollar, kola hjärtan mm. Så fick hon smaka på tårta för första gången. Och DET gillade hon!! Mmm vad hon smaskade när hon fick en egen tårtbit :)
Bilder från kalaset kommer upp snart.

Så länge kan ni få se några bilder från de senaste året ^^


1 år sedan.. åh vad bebis sjuk man blir när man ser bilderna!

 

 

2 månader!

 

 

3 månader

 

4 månader

5 månader <3

 

 

ca  6  månader

 

haha !

 

 

8 månader

9 månader

 

då var den lugna tiden förbi :D nu är det äventyr varje dag. Måste undersöka varje hörn och skåp!

 

 

Blåbär är gott!

 

 

hittat en ny kompis!

 

11 månader och fortfarande lika underbar!

 

 

 

 

Gud vad du är underbar och älskad min lilla skrutt!

är glad för varje dag jag får tillsammans med dig!!

du är mitt allt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese Prag

Vilka fina bilder på en underbar liten tjej! Så fin & go :)

2010-07-25 @ 11:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0