Att vara förkyyyld!

igår vaknade jag med världens dunkade huvudvärk och kände mig totalt matt i hela kroppen. Inget hit med andra ord.. Men kvicknade till lite senare på dagen, vilket var tur när Stina kom hit, annars är man kanske inte så mycket till sällskap =) Hon bjöd oss på årets första semla (för min del) och det var efterlängtat!! Svea fick äta lite mosad kiwi blandad med banan - det gick hem!! Efter fika stunden gick jag in och la Svea så hon fick sova. När hon hade påbörjat sin skönhets sömn började jag å klippa Stina. Önskemålet - Fria händer (men vill ha något nytt!) Och hon fick en rikigt snygg frisyr som passade henne kanon! Och det viktigaste av allt var att hon var lika nöjd med den som jag var :)
Eftersom jag hade piggnat till under dagen så tänkte att jag skulle orka med ett combat pass framåt kvällskvisten.. Problemet var att Niklas totalt hade glömt bort mig... Så när det bara var 10 minuter kvar tills passet skulle börja sprang jag upp till grannen å frågade om hon hade lust å kika till Svea till Niklas skulle komma hem (vilket skulle ske när som helst) och det var inga problem! Vilka underbara grannar man har!
Väl på combaten gick det hur bra som heslt! (och jag kom in precis innan de skulle börja - Perfekt! )
Niklas i sin tur hade kommit hem strax efter jag hade åkt så det var bra de =)

Men idag har kroppen sagt ifrån mer för både mig å Svea. tror vi har båda blivit förkylda i varsin näsborre! :D Bara på ena sidan som det snorar på oss. Men trots snoriga näsborrar tog vi oss ner till stan en stund för att lindra shoppingsuget lite grann. Hittade en jätte fin skjorta på JC som jag köpte samt en klänning på Jon och Jonna. Och eftersom det är i slutet av januari så brukar de vara då som det är som bäst rea. klänningen skulle ha kostat 500 men jag betalade 125 kronor. Passade på att köpa även en lila vas till vardagsrummet inne på hemtex. Även där fyndade jag, ordinarie pris:200 kr. Nu: 49 kronor!
Men vill juh köpa något till min älskade lilla ängel också! Så upp till lilla W där en Lundmyr of Sweden bodysuit blev inhandlat! Var 30% Rea där så lite billigare blev det att!



Älskar den där serien!!

Och nu sitter man här med sin snoriga näsborre å kikar runt på internet medans älskling kollar på nå tråk program,, och min lilla älskling sover så gott. Har iaf gjort iordning en cheescake tills pappa å dom kommer imorgon å ska fira mig lite :) Så man har något att bjuda på.


men nu blir det kvällen! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0