Att oxå vill föda igen!

haha så sjukt!! varje gång någon kompis eller någon man känner ska in till bb å få barn blir man lika bebis sjuk! Inte för att jag vill ha mer barn nu, NEJ nej nej! men vill uppleva känslan att föda igen! Det var nog det största och häftigaste jag varit med om! Det går nog inte en enda dag utan att jag tänker lite tillbka på förlossningen. Alla känslor och tankar,, synd bara att Niklas kom precis när den stora finalen var hehe (men han hann ändå och det är huvudsaken) Fast det tre sista veckorna i min graviditet var inge roliga, så de längtar jag inte så mycket efter, men just det sista momentet! Men det kommer aldrig bli som första gången, för nästa gång man ska dit då har vi en liten tjej som ska bli stora syster :) Och hon måste få fullt med uppmärksamhet hon med så hon inte kommer känna sig åsidosatt. Men det är ett bra tag tills dess :)

Funderar på om man ska ut i snö vädret.. Sätta musiken i lurarna på max å glömma allt en liten sväng =) det får det nog bli, ska laga mat fört kanske, vad sägs som broccoli och potatis? :P det får bli till svea så tar ja lite fisk istället för broccoli!



Svea på bb.. underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0