Att ha fyllt år!

för det gjorde jag igår! Grattis till mig! Men inget blombud dök upp med en fin bukett som jag alltid brukar få av pappa när han inte kan komma på födelsedagarna =) och varje år är det lika roligt och överraskande att få den där buketten, (för det har man inte kommit ihåg att man brukar få just den dagen) Men bara för att man gick och väntade på de där budet så dök det aldrig upp!! När jag ställde frågan till pappa blev svaret " Traditioner är till för att brytas"     - Kul :P fast han sa de med ironi i rösten då han hade glömt bort,, tur att min farmor ringde pappa och påminnde om att jag fyllde år,, annars kanske han hade glömt det den dagen??

Födelsedagen för övrigt var kanon! vi åt tårta och cheescake å lite annat smått och gott! Fick Min älskade servis i perfect home så nu har jag :
12 middags tallrikar
12 pasta tallrikar
12 asietter
12 kopp m. fat
12 djupa tallrikar
1 gräddkanna
skålar i tredelat set
serveringsfat 2 delar
4 st äggkoppar

men allting fick jag absolut inte igår!! har köpt en del själv å fått i jul klapp! perfekt!! Men fortfarande lite som fattas,, men snart så!

Av älsklingen fick jag frukost på sängen med en fin ros till ^^ sen mitt älskade ID make up! (har varit utan den i över 2 veckor,, känns naket!)


Idag var jag på baby cafè med Emma Å Linn! Roligt att gå dit med någon än att gå själv som man gör hela tiden! Det uppskattades! Och jag fick hålla i lilla Linn <3 så mysigt! Helt plötsligt känns Svea som en jätte bebis om man jämför henne med Linn, tyckte inte det var längesen Svea var minst på cafèt (=
Vi får ta och gå ut å gå någon mer gång! För det kan man aldrig få för mycket av!!

resterande av dagen har jag klippt och färgat Niklas mamma, ordnat med tvätt å disk. Så hann jag iväg och träna pump på lagret idag oxå - Gött!! imorgon blir det easy line kl 12. Föräldragrupp kl 13.30 sen skulle farmor å faster komma på besök men eftersom det krockade med föräldragruppen så har det blivit uppskjutet!

Niklas har chockat mig lite,, han kom hem från läkaren idag och sa att han ska bli poker proffs! Hmm ja! Lycka till älskling säger jag men det är inget pensionsgrundande å stooor risk att bli beroende... Men på med ett smile å pussa honom på kinden och önska honom lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0