att för en gångs skull komma upp i tid

imorse var vi iväg till baby cafet igen. Trots att vi kom dit 9.20 så försov vi oss, hade ställt klockan på åtta, men gick inte upp för en halvtimme senare. Snabbt in i duschen å på rekordfart sminka sig, torka håret, platta lite, väcka Svea, byta blöjan, sätta på kläder, frukost sen på med ytterkläderna!! hej och hå! men iväg kom vi till slut :) men under sångstunden var hon inte ett dugg intresserad av mig nånting, det var mycket roligare att titta på de andra bebisarna ^^
Hem sen å gjorde iordnig mat medans Svea kunde sova kvar i vagnen ute (var ett tag sen nu när det varit så kallt). Nu ska jag packa skötväskan för snart väntar en tur till Örebro! Gäller att få med sig allt man behöver. Och vet ni vad?? Svea börjar få sin första tand!! Kände en längst upp på henne igår, inte undra på att hon varit lite kinkig nu :) stor hon blir på en gång... Önskar man kunde stanna tiden lite.



Min underbara Svea! Tänk vad glad du gör mig hela tiden!!
(haha nu står Niklas å säger att jag ska skriva VÅRAN och att hon gör OSS glada hela tiden ^^ Klart hon gör OSS lyckliga, men det är juh min blogg så då skriver jag från min synvinkel, så inge illa menat mot dig min älskling och jag tror att alla vet att hon gör dig lika lycklig som hon gör mig den lyckligaste mamman i världen!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0