att bli lite förvånad..

jag är inte den som kräver mycket.. Jag är inte den som klagar i första hand, jag är inte den som tycker allt är pest å pina. Jag är den som är nöjd med nästan allt i mitt liv!! Som njuter av alla de underbara dagarna man får tillsammans med familjen! Och när det har varit lite jobbigt hemma vet man att man har sin fristad - Träningslagret! Så skönt å komma dit, slippa tänka på bekymmer, njuta att få träna å svettas! Att klara av att göra saker bättre å bättre hela tiden! Det älskar jag!! Men igår blev jag lite förvånad efter ha kört combaten, när man fick syn på Niklas ex.. Jag vet inte varför det är svårt å se henne fortfarande. Jag är så otroligt löjlig på den fronten!! Men när jag ser henne dyker bara massa bilder på henne och Niklas upp, trots att det är över tre år nästan 4 år sen de var tillsammans. Och jag vet att han inte bryr sig. Men ändå.. Träningslagret har varit min fristad!! :D å nu dyker en tjej upp som får en att tänka på det förflutna.. Och det känns som hon inte är ett dugg förtjust i mig, och kanske är det de som gör det hela svårare.. inte vet jag. Men hade inte förväntat mig å se henne där.. Men det är bara att bita ihop och fokusera på träningen. Det är ju därför man går dit ;) men det är lite lustigt oxå, för varje gång jag ser henne är jag så nära på att hälsa på henne, hon skulle väl tro att jag inte är riktigt klok haha men blir så när det är en person man känner igen :)
jaja skönt var det å träna igår! fast man bara har tränat 4 gånger efter man varit i gravid så kände jag att jag orkade mycket mer nu än de förra gångerna, så sakta men säkert går det framåt! Och på tisdag blir det pump! gött å varva lite med pump å combat,, ska gå dit sen någon förmiddag å köra lite easy line när man kommer igång mer. Vill inte gå ut för hårt pga min ljumske så inte den får ett återfall.. Det vill jag inte veta av!!

och för någon dag sen fick man mensen tillbaka. tack för den! de hade jag kunnat klara mig utan ett tag till...
idag blir det att plugga lite med regler inför domar säsongen å städa lite. Ikväll ska jag klippa några.. Imorgon blir det baby cafe igen :) efter det in till Örebro för Niklas ska till läkaren igen. Sen kanske man kan ta en tripp till marieberg å kika efter nya träningsbyxor.. MIna höll jag nästan på att tappa igår kändes det som. har inte lika stora lår å rumpa nu som förut :D

NU ska jag springa ner till tvätten å se om det finns någon tid ledig. men ha de fint allihop i kylan!!




vi på julafton hemma i Nordmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0