att äntligen kan föra över lite bilder!!

har tagit hit en gammal dator så länge så man kan hålla sig lite updaterad på saker och ting! Jag blir lite låst utan dator, det måste jag erkänna!

den 2a januari hade Svea namnsdag :)  min lillskrutta! hon rör sig för fullt på golvet nu, rullar runt, hasar sig åt sidorna, ena stunden ligger hon under baby gymet, i andra stund ligger hon mitt på golvet :) så go! Det händer mycket nu på bara några veckor, snart tror jag hon kan sitta helt själv. För det har hon börjat med mer och mer nu. duktig är hon min lilla tös! Hon har även fått en ny grej att leka med - Fjärrkontrollen!! den verkar vara hur intressant som helst!!  Något annat som hon tycker är riktigt skoj är att vända på sig på skötbordet nu, jag får hålla i henne hela tiden och vända rätt på henne. Sätta på blöja är inte riktigt llika lätt nu som det var förut. Då låg hon bara där å tittade på mig och log med sitt charmiga leende!

 

 

 

fast där på bilderna ser hon mest förvånad ut ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0