Att vara seeg!

tänkte att man skulle hinna med att göra lite ärenden nere på stan men latheten drar över mig och jag känner att dom sakerna jag skulle göra kan vänta tills imorgon då jag ända ska ner på stan (baby cafe) men då har jag lite med tidspress på mig då jag ska träna vid 12 men då får jag saker gjort. slipper jag gå och strosa och hitta på tok för mycket saker som jag vill köpa.. aj aj inge bra!

aj aj har man börjat sagt till Svea nu när hon har upptäckt väggutagen och sladdarna vid tvn.. Tror dock inte hon förstår innebörden av "aj aj det är farligt, de kan du inte leka med" För när man säger något tittar hon bara på en och skiner upp som en sol,,, sen fortsätter hon =D Nästa gång vi ska till Ikea får vi nog köpa en hel del barnsäkra saker eller som gör det säkert...  Hon har blivit bra snabb nu när det gäller att ta sig framåt! Så roligt att titta på lilla skruttan! För bara 3 månader sen låg hon mest i min famn och sov så gott, nu är det full fräs! Och värre blir det väl när hon börjar att gå. Det är så kul att se hur hon utvecklas!

Största projektet idag blir nog tvätten ;) längtar tills ikväll då man ska iväg och träna!! Så skönt att komma iväg en liten stund, den timmen är precis lagom tills man ska börja sakna henne ^^ lika kul varje gång när man kommer hem när man möts av världens sötaste lilla leende! Hur hon sträcker armarna efter mig! Sådan underbar känsla att man är så älskad! <3


 

Svea på dopet!

 

 

Mammas lilla groda!

 

I somras när vi var uppe till Gävle och hälsade på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0