Att njuta av ännu ett OS guld till Sverige!

SÅ otroligt bra jobbat björn! har väl aldrig intresserat mig för skidskytte innan, men det är något speciellt när det är OS.. Spänningen är på topp hela tiden när Sverige är med och kämpar om guldet! Så ja... tvn står på ännu mer än vanligt nu för att inte gå miste om något roligt i OS världen! Jag får erkänna att jag är en liten sport nörd ibland ;)


den här veckan har det inte blivit någon träning,,, har inte tagit mig tid till det, kommer alltid något i vägen,, ikväll skulle vi till Martin och fira honom när han fyllde år, imorgon på lunchpasset hinner jag inte köra då jag ska till läkaren vid 13.00 och efter det kommer Niklas mamma och hälsar på. så jag får väl satsa på torsdag. Passar lite bra iof, då jag har haft feber nu på kvällen och näsan är lika igentäppt som en packad snöhög för tillfället... Igen! Nedrans snoriga näsa! NU har iaf Svea hunnit blivit fri från den snoriga näsan,, måste det börja om på mig igen? *Suck!*


på lördag är det dags för domarutbildningen! hm tror nästan att jag är den enda från Karlskoga som ska dit? se hur många man känner igen sen när man kommer.. Roligare och veta när de är det "gamla vanliga gänget" känner sig lite mer bekväm då.. Men nu blir det nya ansikten och förhoppningsvist lite roliga människor som det går att prata med :) Så ska jag hitta till Scandic i Karlstad,, har inte riktigt koll på var de ligger.. får ta en titt på Eniro så jag kör rätt på lördag.. Inte kul att snurra runt i onödan.


 

Bild på mig i somras,, platsen där jag trivdes som allra bäst! - I vattnet!!

var så svalkande gott, speciellt för mina fötter å stora magen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0