Att kämpa mot latheten!

ja, förmiddagen har latheten dragit över mig. Skulle gått på promenad med emma å linn förut, men de fick förhinder. Niklas manade på mig att ut och gå iallafall. Fast sitta i soffan med en sovandes Svea lockade bra mycket mer än ut och övervinna kampen med alla snövallar vs modd snö! Och om inte det är nog jobbigt så hoppar hjulh*lvetet av vagnen hela tiden ! Så ja, soffan vann rond ett! Nu dags för rond 2!
har laddat ner musik till mobilen för att göra mig lite mer taggad. Se om det fungerar, sitter som sagt fortfarande vid datorn? :P
I väntan på att jag ska ta mitt förnuft till fånga fördriver jag tiden lite med Facebook, kära underbara facebook. Anledningen till att man ens har en egen sida beror nog på att man har tillgång å kika på andras bilder, hålla sig updaterad vad som försigår i andras liv. Sen självklart att hålla kontakten med nära och kära! Tror oxå att det är lika kul varje gång att se att ens mamma klickar på "gilla" knappen till varje status updatering som någon av hennes vänner/släkt gör.. samma visa varje gång. Och att min kära syster gärna skickar minst 3 förfrågningar om iheart varje dag :P Ignorera knappen gillar jag ganska mycket :P men accepterar då och då för att vara lite snäll :)

Imorgon ska min lilla Ida bli tonåring, TONÅRING!! 13 år.. herregud, vad gjorde en annan då?? neej fy f*an vill inte ens tänka på det juh, ångest så det bara skriker om de! Hoppas hon har mer innanför pannbenet än vad jag hade då... Hmm,,,.. men hon har en att se upp till ändå haha! *Mig* de har redan satt sina spår. hon älskar att klä upp sig, sminka sig lite, bli iordning gjord i håret, lägga ansiktsmasker tillsammans, ja på det sättet är hon bättre redan nu! Bara hon inte blir svart punkrockare eller något sånt.. det är hon för söt för ! :D



hmm var det datorn som vann rond 2 måntro?

nu kallar min kära lilla gulleplutt på mig,, dags å byta en fylld blöja hör jag :P ... trevligt värre !

ha det fint så länge,, ska gå och vinna rond 3 hade jag tänkt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0