Att ha tränat!

då var dagens träningspass avklarat! Idag blev det body step! det var nog år och dar sedan jag körde det sist :P så kordinationen var inte helt på topp direkt, men roligt hade jag ändå! =) imorgon blir det Indoor walking igen och på tisdag lite easy line vid lunch.

Annars på shemat står det att fira Emelie när hon fyller år (visserligen fyller hon idag men vi ska fira henne på tisdag) så då blir det väl lite onyttigheter skulle jag tro :)


I helgen har det varit fullt upp med klippningar å lite färgning på både Niklas å Kentas hår så de blev tillfixade. I lördags kom Emma med lilla Linn hit. Svea blir helt plötsligt så stor när man jämför med en 2 1/2 månaders liten knodd =) Och Linn var hur lugn som helst, satt riktigt gott i soffan tror jag ;) Då när hon var så lugn hann jag med att klippa Emmas hår som behövde en rejäl genomgång ;) så roligt att klippa av lite längder så man ser skillnad på en gång!
Hoppas att det blev bra iaf!


Guud va Svea är underbar Kan bara sitta och stirra på henne i flera timmar känns det som :) idag låg både hon och jag och sov vid lunch tid - det var mysigt! Och när hon vaknar och slår upp sina stora blå då vet man att man är älskad!! <3

 

Svea när hon var ca 3 månader?

och jag var rundare i ansiktet :D




Idag har hon gåt från blöjstorlek 3 till 4 (intressant va?) och vi hade köpt både pampers och Libero Active fit.. säger bara de, fy fan vad dåliga pampers blöjorna är!! båda gångerna jag hade satt på de blöjorna var det både kiss och bajs utanför! medans Libero blöjan höll torrt och inte slöppte igenom något sånt! Libero blöjan var kanon då den ser ut som en liten mini byxa, jätte smidig! Finns även i vanlig comfort fit. Blit nog att köpa sånna oxå skulle jag tro.. ska nog bojkotta pamers nu.. de kanske passar bättre när hon blir ytterligare lite större =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det blev jättebra :D Tack! Måste bara vänja mig lite vid längden.. Haha.

2010-02-07 @ 22:40:08
URL: http://emmatervo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0