Att ha "halva inne"

Nu har vi lagt en handpenning på Sveas nya åk ;) Så nu är det bara att vänta tiills den kommer!! Jippie vad glad jag blir!! Var iväg till Örebro och provkörde den lite mer idag. Och åter igen - uuh vad lätt den är att svänga med! Kan absolut INTE jämföras med nuvarande vagn! Ska bli så skönt att bli av med den!! Men nu har vi iaf "halva inne". Ingen återvändå! Den är på väg att bli våran!!!

imorse var Svea väldigt morgon pigg, vaknade 07.15 och somnade inte igen förräns vi åkte till Örebro vid 12!! Så länge brukar hon aldrig vara vaken, men då var hon bra sliten oxå! =)


Sedan sov hon nästan hela tiden när vi var inne på marieberg. Där hittade jag present till min lillebror å syster som fyller år den 11e respektive 14e februari! Hittade halsband och örhängen till mig själv som jag tyckte att jag kunde "unna mig".
Vi hann med en liten snabbis på Ikea (ja shopping tur - inge annat) så blev det fika stopp och mat dags för Svea.
Efter det hann vi hem precis i lagom tid tills jag skulle iväg å köra lite combat! Guud vad jag älskar att träna!! Man märker verkligen nu hur mycket man har saknat det! Imorgon blir det premiär med indoor walking på lagret! kul att se vad det är för något!

imorgon blir det att gå upp tidigt igen då jag ska till salongen för att börja planera min comeback! men kommer inte börja helt förrän i slutet av augusti men kommer börja jobba fredagar framöver.  Ska vara dör 9.30 så tänkte hinna med å sola lite innan.
14.00 träning sen runt 5 tror jag? Kommer Anders hit å snyggar till sig lite. Han är nog den som klipper sig mest och med kortast mellan rum :P men de klagar inte jag över. Fast jag tror att jag klagar på honom varje gång då hans hår är lika fullproppad med dax wax som petras tuttar är med silicon (Inga illa menat!) Men enligt han är det de enda som duger tills hans hår och enligt mig är det de enda som förstör hår så mycket (när det gäller wax)





På tal om silicon tuttar så skulle jag absolut kunna tänka mig ett par efter man fött barn färdigt.. Vill inte ens tänka på hur långt ner de kanske kommer att vara! Fy f**n.. Men bäst naturlig sägs de,, vet dock inte om det stämmer alla gånger. Trivs kanon bra med mina tuttar som dom är nu, men hur stora (små) kommer de vara när man inte längre ammar?? kommer kännas tomt att inte ha sina större tuttar där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0