vattenkoppor?

jag tror,, är inte säker, men jag tror att min plutta eventuellt har fått vattenkoppor.. Faktiskt så hoppas jag att så är fallet, skönt att bli av med den sjukdomen någorlunda tidigt..  får kika mer på henne när jag kommer hem ikväll om det har blivit mer prickar.. då är det bara för henne och stanna hemma i minst 10 dagar.. trevligt.. hmm inte LITE rastlös hon hinner å bli under den tiden.. jaja skönt att få det överstökat om hon nu har det..

Just nu är jag på salongen och ska strax gå ut och dela ut lite informationsblad om salongen ut i brevlådor i Kristinehamn. Hoppas jag inte förfryser under tiden, för satan vad kallt de är!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej.

Vad kul att kika in din blogg. Vilken söt liten sessa ni har. Och vad fint du är var i långt hår:)

Tack så mycket för i dag är super nöjd med mitt löshår :)

På återseende.

Kram Sarah

2010-12-02 @ 22:18:26
URL: http://www.mfeldtdesign.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0