Extensions!

denna vecka har det handlat en hel  del om hårförlängningar på jobbet. Och lyckats att få två nöjda kunder som fått längre hår - kul! Lite sugen man blir att skaffa långt hår igen :) men väntar ett tag till, är ju relativt nyklippt så får försöka vara utan ett tag till. Håller som sagt på med en ny blogg där den kommer vara mer inriktad på mitt jobb som frisör.. Men har inte kommit iordning med den än, så tänkte ändå dela med mig av slutresultatet på hårförlängningarna denna vecka. Extra stort tack till Medelene Tiger & Sarah Mossfeldt som gav mig tillåtelse att lägga ut bilderna :)

Madde :)

 

 

 

Madde fick vi använda två paket till, då hennes egna hår är väldigt tjockt. annars skulle det se ganska fejkat ut. innan gjorde vi slingor så att det skulle smälta in bättre och det tyckte jag att vi lyckades med.

Här har vi Sarah :)

 

Till hennes hår använde jag endast ett paket. Räckte gott och väl då hon har tunt, fint hår i sig själv. Till båda tjejerna sparade vi maximal längd, för att de ska kunnas sättas i fler gånger samt klippas fler gånger. På Sarah slingade vi håret innan i två olika nyanser för att få bästa resultat och även denna gång blev det kanon!

 

Kul när man får göra lite annat än att "bara" klippa hår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0