sömnproblem?

både jag och Svea har rubbats från våra sömnrutiner tror jag. Hon somnar mycket senare nu, och vaknar lättare upp, får se hur länge det håller i sig..

Igår efter Öp.förskolan gick vi ut på en långpromenad! var helt underbart, var 2 veckor sen sist. Pga  operationen. Senare på kvällen gick vi förbi nobel där löptestet hölls för mina kära domarkollegor. Tråkigt att inte kunna delta nu eftersom jag fortfarande inte får träna på ca 1 vecka. Det var nog bäst att avstå, har ingen lust att åka till akuten igen :)

Imorgon ska jag testa mina vingar och blicka tillbaka till en gammal dröm som nu kan bli sann om jag ser att det finns tid vill säga ;) Och om mina gammla skills fortfarande finns kvar vill säga hehe men det återstår att se följande veckor!

Till helgen hoppas jag att vi ska köpa nya utemöbler till altan, för de är inte helt fel att ha nu när varmare stunder nalkas! Då kanske vi kan inviga dem i helgen med att sitta ute och grilla,mysa och kanske ta en cider eller två till? så hoppas jag såklart att Charly kan göra oss sällskap :D

fredag innan jobbet drar nog jag & lillskrutt till badhuset å leker lite, är gratis gång igen med öppna F, - kanon!

 

bättre att bada i badhuset än i den där lilla baljan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0