pengar rullar in som det ska, det går bra nu...

hus drömmen kanske kan bli något annat än en dröm snart måntro? Hmm kanske inom ett år? Ja tack...


ja jag vet att mina inlägg blir ca 2 ggr / Månad, men har fullt upp om dagarna och busa med min lilla älskling! Tiden går rysligt fort för er som inte har tänkt på det. Och jag vill ta vara på varje minut jag får tillsammans med min underbara lilla familj! Så därav min otroligt dåliga update här..
kan i alla fall dela med mig av informationen om att operationen av min förbannade cysta gick bra! Och det känns för jäkla skönt! Men var inte lika tuff för några dagar sen då man fick krypa ner i soffan när man hade varit uppe och gått lite eller stått för länge vid diskbänken,, då kändes de kan jag lova. Får väl tacka för mina smärtstillande som underlättade för mig när det var som värst! NU ska jag bara hålla mig ifrån tränig ca 1 1/2 vecka till, sen ska jag ge mig iväg till lagret å köra igen! Uj vad jag längtar!! Känner mig som en sån där lat jävel som inte varit utanför huset på en månad ungefär.. Så får jag hålla mig ifrån myspys under täcket med älsklingen på minst en månad... Hmm får se vem det blir värst för??? ;P
När jag har läkt och blivit snygg i mitt underbara underliv kanske det kan bli lite mer mys med älsklingen? Jag har juh inte direkt kännt mig så där göör sexig med en stor nedrans cysta emllan benen... men nu är den väck! Tack och lov! Bara att hoppas att den inte kommer tillbaka och ställer till med mer besvär än den redan har gjort!

Mm vet, när jag blir personlig så blir jag det ordentligt!


nu ska jag krypa till kojs med älsklingarna. Svea vaknade nyss och lika snabbt som hon vaknar står hon i sin säng och gråter, vill genast upp i famnen. Precis som hon undrar varför vi i hela friden sätter ned henne där när hon alltid har fått sova med oss. Så oftast när hon vaknar (eller ja, nästan alltid) så får hon sova med mig i sängen igen. Jag sover tusen gånger bättre när jag har en liten mymlan att snosa på än att ligga helt solo. Helgerna blir det lyx när min andra älskling är hemma, då får jag snosa både på Niklas å Svea.. Hmm kan man ha det bättre? Åh just ja! Har en katt som vägrar sova ute i soffan, han kommer mer än gärna och lägger sig vid min sida av sängen, vid mina fötter om nätterna. Bara han stannar i fotändan så är det väl okey. Han har ju si negen filt att ligga på där :)

Sov gott!

 

Att man kan älska en sådan liten person Så otroligt mycket!!

 

Gullunge!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0