mammas charmtroll!

 

haha ja hon är bra go min lilla stumpa!!!

Idag har de varit en riktig slappar dag än så länge, se om jag kanske får en stund över så jag kan duscha en snabbis, har inte lyckats med det hittills. Skönt at Niklas kommer hem en dag tidigare :)

igår va vi på första föräldragrppsmötet efter att alla har fått barn.  va kul å se alla igen faktiskt, och jämföra förlossningar och hur de tyckte att den första tiden hemma var. sen är det alltid skönt att komma ut och träffa lite folk!

 

jag har lyckats fått ihop 3 fulla sopsäckar med massa saker som man samlar på sig och inte har någon användning av. förstår inte varför man ska spra på allt hela tiden, och att man aldrig lär sig! skönt att få lite bort rensat innan man flyttar ändå.

nu ska jag fortsätta med att göra det jag har gjort mest av idag..

- INGENTING!

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0