baby cafè!

idag gick jag å Svea till öppna förskolan på biblioteket påsk "baby cafè" . Roligt att träffa lite andra mammor och bebisar ^^ min lilla Svea var minst där, men lika kul för det! men de blev lite stressigt när vi skulle iväg, för vi hade somnat om efter att ha varit vakna runt 5 tiden på morgonen så när vi vaknade igen var klockan kvart i 8 och 8.30 börjar det. Men som tur är kan man dyka upp när man vill mellan 8.30 - 11.00 så vi kom dt vid 9 och Sea höll sig vaken hela tiden vi var där, och var hur snäll som helst, - KUL!!! lite mysigt med sång stund (även fast man inte kunde alla sångerna, men man lär sig väl? )

efter vi varit där så tog vi en långpromenad och för en gångs skull sov hon under hela tiden.

och ikväll gick vi ut och satte oss på gräsmattan lite utanför lägenheten med en filt för att mysa lite när det ändå var fint väder, passade på å ta lite kort på min älskade sötnos oxå:




 











guuud va jag älskar min dotter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0