varit på föräldragrupp igen =)

och hela familjen va trötta i morse, så vi kom 10 minuter sent då vi inte vaknade förrän kl 9 och 10 skulle i vara där. Till min stora förvåning när jag kikade ut genom fönstret på morgonkvisten, ser jag SNÖ!!! redan? visst har väl hört att de pratade om de på vädret lite men inte trodde ja att de redan skullebli snö.. Nu har allting visserligen regnat bort. men usch vilket busväder att gå i!
Idag stod barnmat på shemat. Fick lite tips och lite matlådor med barnmat med oss hem. Direkt efter föräldragruppen ilade vi iväg tll synsam där jag skulle prova ut kontaktlinser (bra att ha som ett alternativ till glasögonen då jag är väldigt dålig på att använda dem)

och nu är vi hemma igen och jag vänar på att mamma ska höra av sig så jag vet om de blir nå nordmark i helgen. Men jag tvekar på det då Svea oxå är lite sjuk.. bättre å ta en myshelg hemma kanske? Men har sett fram emot helgen.. Vi var bjudna på 40 års kalas och skulle va kul att göra sig iordning lite och träffa lite folk, samtidigt som Svea kunde vara med. Men det går väl fler tåg.. =)

ha de fint!

 

Älskling och Svea på cafè

där ser hon riktigt stor ut, lillgumman min! <3

och suger på tummen som jag gjorde när jag va liten ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0