ska man bli sjuk nu oxå?

efterkontrollen gick fin fint!inga pinsamheter här inte ;) alla vären och allt såg bra ut, så det kändes bra! Och jag bokade tid nästa fredag för att sätta in en kopparspiral (vill helst INTE bli gravid inom kort nu igen hehe)
barnmorskan var försenad i 40 minuter så va borta hemifrån nästan 2 timmar, och med en förkyld å kinkig liten Svea hemma med Niklas är inte så jätte lyckat då hon blir otroligt mammig när hon är lite små sjuk. å är det mysigast att ligga vid mammas tutte och vila :)
när man kom hem var de bara att mata henne och fräsha till sig lite igen då vi åkte direkt till Karlstad. Niklas skulle hämta nå chip där och jag passade på att inhandla mer dregel hakklappar till Svea.
hemma igen - mat tajm till Svea & jag passade på att äta lite jag med. Sen iväg till träningslagret å körde veckans andra combat pass. Till min stora förtjsning hade de ändrat programet och tagit med 3 gamla godingar från andra äldre pass - sjukt kul!
ikväll orkade jag mer när jag tränade, sist körde jag nog på för hårt i början.. ( kan juh inte kämpa på som man gjort tidigare) men nu hittade jag min takt!
på väg hem åkte ja förbi jet å skulle tanka lite när Niklas ringer och jag hör en ledsen skrikande svea i luren. Gissa om det skar i hjärtat då? trampade lite mer på gasen och självklart när man har bråttom  är det fulltmed bilar i snigelfart ute. Eftersom det var ett bra tag sen jag tanka glömde jag tillfället bort de självklaraste rutinerna vid en tankning, men får tacka en snäll kines som kom fram och hjälpte mig haha :D snurrig ibland kan jag va!
sen (dum som man är) tog man vägen bort till den gamla lägenheten, så et tog liiite längre tid att komma hem än vad jag hade hoppats på. Rusar in och får en jätte ledsen Svea i famnen och hon tystnar direkt.. Och man lovar sig själv att aldrig lämna henne igen. (även fast hon har det jätte bra med Niklas får man ibland dåligt samvete när hon blir så ledsen)

efter lillsnuttan fått mat, tar jag en lång och varm dusch! och börjar känna mig så där man mår inan man får feber, fryser lätt, utmattad i kroppen, huvudet känns tungt och små ont i halsen. Så nu försöker jag inbilla mig att det bara är kroppen som är trött och att jag INTE ska bli sjuk!

men de blir nog att krypa ner i sängen snart å läsa lite och snosa på min älskade ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0