efterkontroll - vill säga gynundersökning!

japp det är vad som står närmast på shemat,,, inte det roligaste jag vet. Men har dragit ut på det lite länge nu. Ska egentligen kollas upp efter ca 8 veckor men nu har de gått närmare 12.. jaja, bättre sent än aldrig.
efter det blir de lite roligare,, en tripp till Karlstad :D alltid kul att komma ut lite!

lyckades göra en inbakad fläta på mig själv idag! Inte illa pinkat när det var hundra år sen sist! haha
nej, in i duschen fräsha till mig lite där nere, kanske skule prova på vad någon annan hade lyckats med,, - Glitterspray!! hon skulle ta å lyxa till med lite parfym till den nedre regionen, men blev visst lite fel. Och det hade hon inte märkt förrän hon hade gått därifrån, undrades över varför gynekologen hade muttrat när hon låg där... Pinsamt... men livet bjuder på fullt med pinsamheter och de enda man kan göra är att skratta åt de och bjuda på sig själv! men ingen glitterspray för mig idag! ;)

ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0