äntligen!

har vi fått internet igen! härligt! konstigt att man känner sig så låst utan internet, men nu är det fixat!
lite update på vad som hänt de senaste dagarna:
vi har flyttat!
varit ute å fikat med vänner
myskväll med tjejerna i den nya lägenheten
varit å handlat på ikea ett flertal gånger
varit på baby cafe
satt i löshår å fixat min utväxt - så skönt!

sen har  det hänt en sorglig sak men det orkar jag inte skriva om än, det är för nytt..


idag har vi fikat med martin och gått lite på stan. va till hans nya lägenhet å kikade hur han bor. sen åkte vi till örebro så martin fick köpa en ny tv :) efter det blev de hem till oss så lagade jag lite mat till oss tre.


så det är lite vad jag syslat med .
just ja! var iväg å tränade för första gången sen graviditeten :D körde ett combat pass! nedrans va kul det är! det va ca ett år sen sist, så lite ringrostig var man hehe å konditionen var inte som den brukar vara, men det ska det bli ändring på! imorgon ska jag dit igen! (får passa på när niklas är hemma, annars kan jag bara träna på helgerna tråkig nog å på helgerna är de inga combat pass,, så får passa på när tillfälle ges!)

med min viktminskning går det bra, har nu 6 kilo kvar att gå ner, och jag har fortfarande inte ändrat min kost, är bara ute å  går å försöker köra nått träningspass i veckan.

nu ska ja kika på tv å mysa med mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0