söndag

fort helgen har gått,, igen,,,
Fars dag idag? =) Niklas får sträcka på sig lite extra å njuta av en ny dag att bli firad på. Har varit sjuk så hade faktiskt inte köpt något till honom (försökte sklla på Svea haha men de funkade inte) men han fick smörgåstårta och kaffe imorse iaf. - Alltid något!

det är så skönt nu när man kommit in i rutiner igen. Jag och Niklas får mer tid till varandra, behöver vi, speciellt han. Ja ägnar väldigt mycket tid på Svea och han kommer i andra hand nu. Som tur ärhar han fullt förståelse för det :) Men bra mysigt är de å mysa i hans famn, dra i hans hår och känna att han är nära. För min del känns de helt undebart att bara veta att han är hemma och man kan krypa intill honom när man vill. Ja borde nog kunna bli lite bättre på det.

Förra veckan satte jag in en spiral, så nu kan vi köra på för fullt utan att behöva oroa oss för att man ska bli gravid igen :D haha vill jätte gärna ha mer barn, men inte nu!! Kanske om 2-3 år? vem vet? man vill hinna passa på å njuta ordentligt med lillskruttan först, blir en stor omställning om man ska bli 4. Nu känns det helt underbart precis som det är! Och det har gått så mycket lättare än vad jag någonsin vågade hoppas på!
Visst att Niklas kan reta galla på mig, men när allt komer omkring så är han den underbaraste man nånsin träffat!  och han bättrar sig mer å mer i både de ena å det andra ;)

men nu ska ja krypa till sängs,, kanske krypa mig intill honom och viska att jag älskar honom? Dra mina fingrar över hans mage och kyssa honom godnatt? - ja så får det bli!

Godnatt gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0