kl 3 på natten

och jag är fortfarande uppe,, har så otroligt svårt att smna å så har det varit sen i lördags.. sen har man 2 älsklingar inne i sängen som snusar å sover så gott. Lite avis blir man.. Då och då hostar Svea till, eller letar med armarna om ja inte ligger tillräckligt nära henne. Nu när hon ät sjuk vill hon mer än gärna sova på min arm, och det får hon. För finns det något mer underbart än att ha henne tätt intill sig? Så söt som hon är!








Hos läkaren fick vi recept på luftrör vidgande medel av något slag, (liknande bricanyl) som gör att luftvägarna vidgas lite mer och att det blir lättare att andas. hon piper å rasslar så mycket hela tiden. Så har hon fått lite alvedon mot febern och det verkar hjälpa som tur är. Gud vad man känner sig hjälplös när en sån liten blir sjuk.. Men nu hoppas jag att det blir bättre snart. Och nästa gång vi ska någonstans ska jag försäkra mig att de är friska!!
Lite små arg blir jag... Vi åkte juh upp till pappa & Mia i Gävle. Där var de sjuka hela högen utan att ens säga det till mig så jag sälv kunde få göra en bedömning om vi skulle komma upp eller inte.. hade jag vetat det så skulle jag naturligtvist ha väntat! Och när de själv har små barn tycker man att de borde ha tänkt på de.. Men men,, gjort är gjort och hela familjen Lindqvist/Hallblad blev smittade... Typiskt....




Här ligger vi och sover på soffan :)




riktiga sömntutor är vi ^^




Nej undrar om ma ska försöka sova igen.. Se om det går bättre den här gången.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0