en ny vecka på gång

och som vanligt har man ganska fullt upp =)

idag beställdes tårta, ballonger (rosa & vita) och dop klänning! Min dopklänning som vi hade tänkt att Svea skulle var för liten :/ tråkigt.. hade varit kul om den passade. Men då får hon en ny,, beställde från Linuslotta.com den va ganska söt. Och ett rimligt pris, 599kr. Har ingen större st att lägga ut 1500 - 2000 kronor på en dopklänning. Bättre att lägga pengarna på annat skoj :)

var ute på en långpromenad i regnvädret - hörlurarna på och musiken i bott så var mitt humör uppe trots regnet!



emelie och jag busar med Svea!


nu håller jag på å kikar vilken bild jag ska ha på tårtan.. Så många bra bilder på henne, men få som passar till ett dop. Har en ätte söt nakenfis bild på henne när hon ligger på mage, men vem vill ta biten på rumpan? :D hihi det passar sig kanske inte ;) så jakten på en bra bild går vidare!
Håller på att vika servetter till dopet oxå - allt för att slippa göra sånt i sista minuten!  

imorgon blir det baby cafe. Har intevarit där nu på några veckor då vi varit sjuka, men nu så! Bara man vaknar i tid.. Svea älskar att sova länge på morgonen (inte mig emot hehe )

onsdag står babymassage på shemat. Senare på kvällen kommer pappa hit. Försa gången i den nya lägenheten. ska bli kul å träffa honom igen, blir alldeles för sällan.

nu blir det sängen, och jag hoppas att man somnar ganska så snabbt! hatar att ligga vaken!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0